Saturday, April 13, 2013

fuhhhhh macam kena Reject ja ni...

Yuhu
assalamualaikum
jeng jeng jeng
auchak
auchak
auchak

Lama sudah tidak update

cerita ini berkenaan dengan gadis yg di minat
Huhay
AKU GAGAL 
lagi 
UNTUK kali ke 3

Hurayyyyyy
sedih la jugak, sebab aku berterus terang dan akhirnya mendapat jawapan
jeng jeng jeng 

NEGATIVE

mean is GAGAL la tu...
hehehehe apa boleh buat kalo orang sudah x sudi sama kita ni.. 
hurmmm 
apa pun aku tetap gembira juga sebab aku sudah berterus terang
daripada aku pendam2 & stalk2 sampai jadi gila,better aku terus terang kan,
hurmmm 
dari start dia cakap 
" dia x layan sms n call melainkan boss dia" 
sudah aku dapat baca yang dia x sudi.
apa pun mahu tidak mahu 
HARAPAN harus diKuburkan
Kini tiada lagi apa yang perlu di buat, sebab sudah sampai ke pengakhiran 
pencarian idea aku tuk kenal dia dengan lebih rapat..
jeng jeng jeng
jawabNya beginilah TERUS
hahahahaha
apa pun Proud la juga sebab kasih tahu.
yaaaa.. GudJoB 
HOHOHo

syukurlah Lelaki mempunyai EGO yang kuat, so untuk melihatkan kekecewaan tu amat tipis, sebab ego yg kuat dalam diri boleh membantu aku untuk tetap steady di luaran, insha allah
Dengan doa dan harapan semoga gadis impian suksess dalam hidupnya n lepas ni aku bersumpah x kan berusaha untuk cuba mengenali dia
AMin 

No comments:

Post a Comment