Tuesday, April 23, 2013

Binggung

Yuhu
auchak
jeng jeng jeng

Binggung owh Binggung my Diri
assalamualaikum

dush
hajat di hati x mau isi entri, but apakan daya just di sini luahan hati.

sebenarnya banyak sudah benda di fikirkan ni,, kenapalah semua perkara yg aku bakaL terima dengan kerja kelam kabut... kekadang terpaksa lepaskan peluang yg ada..

1st: Kerja
aku terpaksa lepaskan Peluang untuk jadi sukarelawan JPAM.. padahaL aku minat bidang tu .. lagi2 dalam mencegah kebakaran dan menyelamat, tapi apa kan daya.. aku tahu tarikh pendaftaran tu Malam sebelum pendaftaran,mau tidak mau.. hasil tetap sama walaupun aku berusaha.. huhuh. sedih2..

2nd : sambung belajar.. baru ja tadi kawan aku invite untuk sambung belajar di Kys dalam bidang pengurusan teknologi.. aduiii.. tarikh tutup 24 april ni.. mau sediakan dokumen ,gambar dan duit yuran lagi.. kerja satu hari tu.. masalah utama lagi, DUIT.. sekarang duit bukan boleh dapat sehari.. aduhhh.. pening juga kepala memikirkan.. kalau aku tahu perkara ni seminggu sebelum, memang aku sudah daftar nama siap buat bayaran lagi.. tapiii.. adessssssss..

Kenapalah aku dapat dugaan sebegini... Ujian ni sudah hampir berat bagi aku, tapi tidak seberat org lain yg rasa... 
fuhhhhh

dengan doa dan harapan
Tidak perlulah aku di berikan kejayaan jika aku tidak di berikan kesabaran dan ketabahan..
kerana ku memerlukan kesabaran dan ketabahan..
amin!

No comments:

Post a Comment