Friday, April 26, 2013

NO SMOKING

Jeng jeng jeng
yuhu
auchak
auchak
auchak
assalamulaikum

NO SMOKING

ni malam dari start jam 10 sampai esok aku berusaha untuk bertahan daripada merokok, sekadar mau mencuba dan melihat hasil apa kejadian kalau tidak merokok ni untuk seketika

kalauLah kesannya cuma biasa-biasa.. rasanyaa bagus terus cuba untuk jangka masa yg panjang, kalau boleh terus BERHENTI MEROKOK laaaaa..sedang di cuba.. insyallah...

dulu selalu cakap dengan kawan " aku cubaLah ni," tapi langsung tidak bergerak pun..so ni malam aku cuba dan lakukan.. fuhhh... sudah 3 jam (10Pm-12.18am) aku x merokok.. Boleh ni.. harap2 laaaa

Pasal Rokok ni, sebenarnya sudah dari form 3 aku Mula Merokok , zaman2 rockers kentaL aku dan pengaruh kawan2.. lagi-lagi time tu aku jenis budak yg menuntut hak kebebasan.. hahah ( KononLaaa) 

so
dengan doa dan harapan Hope aku Boleh tanpa rokok ni, 
Manusia mana yg x ada niat mau stop Kan.. kalo x dapat stop apa boleh buat, berusaha untuk kurangkan saja laaa..
AMIN



No comments:

Post a Comment