Friday, February 15, 2013

SABAR aku TAHAP mana??

Yuhu 
jeng jeng jeng
auchak
auchak
auchak

HUrmmm
assalamulaikum 

dush

*sabar aku tahap mana??*
hurmmmm 
Tadi baru jak STALK fb exgf.. heheeheh
rindu punya angkara, aku stalk laaaaaaa
don't know la apa sudah jadi dengan aku ni, tetiba lak mood rindu masuk... 
apa2 pun tadi nampak fb dia, hurmmm kesian juga aku tengok keadaan nya sekarang ni kan, ya laaaa
Bf tinggalkan, then dia pulak sayang betul dengan bf dia, 
BUT itu bukan hal yang ingin di tuliskan...
dushhhh

sebenarnya Hati ku terasa sakit juga bila tengok fb dia ni, sebab kalo aku x tengok.. aku x akan ingat keadaan aku sewaktu dia tinggalkan,maklum laa.. CINTA MATI.. hahahahah.. last2 aku yang mati, ko yang Hurayh-HurayHHHH
hurmmmm walaupun aku x berputus asa dengan dugaan yang aku terima, tapi serius sebenarnya aku RINDU sangat-sangat dengan dia bila aku tengok GAMBAR kami bersama... 
hehehehe

x sangka gak kan, kebahagian yang di rasai sebenarnya kedukaan yang akan di rasakan buat jangka masa yang panjang
SABAR ja laaaa

selalu aku diam.,. diam.. diam.. dan diam... aku buat diri aku ni tiada feeling langsung, namun memang nyata aku Juga manusia biasa, aku boleh sedih, aku boleh gembira dan aku boleh mati.. tapi kenapa aku x macam orang lain yg begitu cepat dapat pengganti dan kesedihan boleh di lihat dengan cepat..
maybe aku ni lebih suka senyum dan fun ma kawan2...

bulan depan 7 hb sepatutnya sudah masuk 4 tahun hubungan kami, tapi apakan daya.. cinta di khianati 
aku sendiri tidak tahu mana silap dan salah aku, tapi x apa la.. maybe aku memang banyak kekurangan. 
aku sendiri pun teringin gak macam orang lain yang ada Gf .. tapi apa boleh buat kalau aku memang di pandang pun tidak. maybe perangai aku yang suka bermain then yg x pandai serius , yang pasti TIDAK ROMANTIK. 
begini la nasib si jejaka ROCK N ROLL 
hohohoohh

serius 
aku SEDIH dengan Hidup aku sendiri, selalu aku beri semangat dengan kawan2 aku , padahaL aku sendiri yang tiada semangat pun... selalu aku suru kawan berhenti menangis, padahal aku meraung dalam hati.. 
shame on me... 
kenapa baru aku sedar

kalaulah aku boleh berputus asa dalam hidup aku, mesti segala kejadian akan berubah
maybe kawan kurang? maybe aku buat somethng yang baru? 
don't know la

aku sendiri pun tidak pernah menjangka yang semua ni akan berlaku, namun aku juga tidak boleh menolak takdir sebegini di atas Pilihan aku sendiri
mahu tidak mahu kena hadapi walau dengan apa cara sekali pun

apa boleh buat

just berbisik dalam hati 

" sabar TETO... SABAR..." 

hohoho

dengan DOA dan HARAPAN, TABAH akn aku selalu..AMIN

No comments:

Post a Comment