Tuesday, February 12, 2013

Dosa dan aku

Yuhu
auchak
auchak
auchak

Double Post aku ni MALAM
biarlah
sudah terisi dalam hati, dengan siapa lagi aku mahu Luah kalau bukan di BLOG sendiri
dushhhh

hehem hehem hehem 
assalamualaikum

DOSA

aku x lari daripada DOSA, aku sendiri tidaK tahu aku ni golongan manusia yang sesat ka atau pun maybe akhir zaman, selalu aku bergurau dengan kawan2 aku tentang syurga dan neraka tapi dalam hati tiada siapa yang tahu aku sendiri pun tahu untuk masuk ke neraka namun aku x layak ke syurga allah s.w.t yang indah itu

dalam hati teringin gak aku mahu mengaji Al-Quran ni, solat 5 waktu sehari semalam, bakaL imam la katakan.. Tapi KENAPA aku tidak buat semua tu sedangkan dalam hati sudah mahu-mahu.
dushhhhh

manusia mana yang tidak mahu bertaubat, manusia mana juga yang mau terus tersesat.
ajaL bila-bila ja datang menjemput. hari ini? esok? lusa? atau Tulat. kita sendiri tidak tahu bila kita pulang ke tempat sepatutnya

cukup banyak dosa yang aku buat, dalam doa aku tertanya-tanya Neraka mana kah yang aku di tempat kan jika ku pergi nanti

selalu aku cakap " Kita semua MASUK NERAKA dulu " padahaL dalam hati aku " syurga dan neraka kita sendiri tidak tahu.

fuhhhhhhhhhh

Ya allah, kenapalah aku sentiasa melakukan perkara yang mendatangkan DOSA sedangkan perkara tu dilarang sama sekali, syaitan memang banyak menghasut ku sehinggakan aku sudah Jemu & Hafal macam mana mau melakukan DOSA.

aku sedar sebenarnya apa yang aku buat memang salah dan berdosa

Dengan doa dan harapan semoga aku masih sempat untuk berubah dan bertaubat jika pintu taubat masih terbuka luas dan juga selagi hayat dikandung badan

amin

No comments:

Post a Comment