Tuesday, February 12, 2013

Kenapalah aku jadi begini

Yuhu
auchak
auchak
auchak

 Jeng~jeng~jeng
assalamualaikum

Hehem hehem hehem
kenapalah fikiran aku bercelaru sekarang ni
fuhhhhh
Amat TIDAK syok nampakNya
HOHOHO

1st

aku Bingung
kenapa aku harus RINDU exGf aku sedangkan kami memang sudah lama berpisah
heheheheh
dia pun sekarang BAHAGIA dengan kekasih dia ( Insyallah)
& aku pulak di sini masih lagi terkapai-kapai
hurmmm Don't Know la kenapa jadi begini
Harap2 JANGAN jak TRAUMA aku datang balik
memang confirm aku merana macam dulu
fuhhhhhh
Jauh-jauh la ko wahai feel kurang senang
amin

2nd 
hurmmm 
Pasal Gadis yg aku Minat
Hope dia senang2 jak dan bahagia
aku putus asa sudah walapun hati macam tidak mahu
sebab aku terfikir jugak cakap kawan aku
" ukur baju di badan sendiri"
ya la juga, aku ni bukannya semboY, muka pun tiada, penampilan lagi la kurang menyakinkan
lagi-lagi aku ni jenis yang memang suka bermain, so MEMANG KURANG menyakinkan lah 
bagi kaum wanita di seluruh dunia ni

3rd

Sekarang aku tidak tahu kenapa Feel Aku betul2 Hancur menghancur ni, padahal ada sudah yg membagi aku semangat, walaupun gagal tuk aku kenal ( someone) tu, but semangat aku x pudar... NAMUN kenapa secara tetiba aku RINDU exGf AKU membuatkan semua Feel aku hancur berkecai sehinggakan fikiran aku bercelaru
Kenapa?kenapa?dan kenapa?? 
huhuhuhuhuhuh

* Sabar jak laaaaaaaa kalau memang begini nasib aku, hohoho.bukan kuasa aku untuk mempersoalkan keadaan yang aku alami sekarang ni, apa yg pasti aku tempuhi dulu segala rintangan yg ada sehingga aku tidak mampu, tapi aku pasti mampu walaupun terpaksa menitiskan airmata.. cehhh.. x la sampai mau menangis, just Jangan sampai mengeluh dalam kehidupan aku kini sudahlah... apa pun aku yakin aku akan berusaha untuk mencari jalan keluar dan juga untuk gembira kan HATI aku sendiri ni, nampak Gaya Nya Sejarah Berulang la ni.. Luka lama kembali berdarah.. cissss..Harap-harap JANGANlah*

Dengan DOA dan HARAPAN
walaupun fikiran selalu tidak menentu, tapi aku kena fikirkan juga macam mana aku mau selesaikan masalah aku yg sedang parah ni.. apa2 pun kena diam2 dulu... diam sampailah aku dapat jalanNya
amin

No comments:

Post a Comment