Sunday, February 10, 2013

mencari aktiviti untuk hindari jiwa yg Gelora

Yuhu
auchak
auchak
auchak
 jeng jeng jeng

1st 
about hati, walaupun sudah sekian lama single menyingle ni,namun kekadang hati terasa rindu kepada yang dulu..
hehem hehem hehem.. exGf kesayangan laaaaaaa
so untuk mengelakkan jiwa terganggu dan bergelora jiwanya, maka aktiviti pun di cari , contoh2 nya bermain futsal,main game, kerja angin2 dan juga hehem hehem hehem main laman sosial la.. ( eleh.. padahaL kalo x men pun keja mmg melibatkan on9 yahoo gak) 

2nd 
about Gadis yg aku minat, tengok gaya nya aku GAGAL untuk mengambiL tempat di hati nya, sebab mau berkawan dengan dia pun susah, so di fikirkan baik2, maka dengan ini AKU BERPUTUS ASA, 
AKU HARAP tindakan aku ni berputus asa bertempat dan betuL
kerana berat juga hati untuk putus asa ni, tapi mungkin itu yang terbaik . sebab macam ayat orang2 tua, ukur baju di badan sendiri
kita ni sudahlah tidak semboY, daya penarik langsung tiada.
hahahahaha

3rd
aku n Team Maybe join pertandingan FUTSAL.. fuhhYoooo.. x sabar la aku rasanya, sebab aku boleh fokuskan untuk game aku di futsal nanti dan langsung tidak memikirkan pasal hati dan perasaan sendiri
INSYALLAH


No comments:

Post a Comment