Monday, January 28, 2013

Gadis yang aku Minat Lagi !!!

Jeng jeng jeng
auchak
auchak
HurayHhhHhh

gEMBIra NyA AKU rasa
fuhhh Yoooooo
assalamualaikum

1st 
aku rasa gembira ni malam, sebab?? 
aku dapat tengok Gambar awek aku minaT owhhhhhhhhhh
hahahaha..
comeL betuL aku tengok.. iskkkk..
macam mau terajang-terajang jak laptop aku bila tengok tu gambar
dushhhh
syukur la ada member sudi kasih pinjam fb dia untuk tengok gambar tuuu
hahahaha
kesian nya aku kalau aku fikir2 kan sebanyak 10 kali
sebab mau tengok gambar pun terpaksa pinjam ID Fb orang
hahahaha
apa2 pun memang gembira la pulak kan bila tengok gambar gadis pujaan....
padahaL aku Rindu pulak dengan EXGf aku tuuuuuu
but syukur alhamdulillah hidup kena di teruskan.. so kena Move On... then ada la pulak sumber2 untuk gembira kan hati muncul ( Gambar) 
alahai.... 
agak-agaknya bila ah rezeki aku sampai untuk kenal dengan lebih dekat dengan si hehem hehem hehem tu

kalau sekadar melihat dari belakang and mendapatkan info dari orang... alalalalalalala
kesian betuL gak
tapi tidak apalah, aku ni belum ada pakej juga, jadi begini yang terbaik.. 
maklum laaaaaaaa
aku belum tahu pun dia jenis memandang lelaki macam mana, sebab perempuan di dunia ni tidak sama walaupun di bibir kata 
" just lihat hati"
MAYBE ada jugak yang memandang kerjaya ka? pendidikan ka? 
sooooooo
diam2 ja la dulu sambiL menjalan kan Jenayah CInta aku ni..
fuhhhhhhhhhhh
fuhhhhhh
fuhhhhhhh
Moga ko sihat2 belaka ya Gadis Misteri

Amin

2 comments: