Monday, May 13, 2013

Hidup sepi tanpa Gf atau Pun Hidup berteman kan Gf? mana lebih BAIK???



Yuhu

auchak

auchak

auchak




Jeng jeng jeng

assalamualaikum




Hidup ada Gf atau pun Hidup tanpa Gf mana lebih baik??




Hurm

hari ini baru aku terfikir sebenarnya pasal perbandingan yang dimaksudkan ni

sudah sekian lama rasanya aku hidup single ( Forever Alone)

kekadang terfikir jugak dan berusaha untuk mencari GirLfriend ( untuk mengisi kekosongan HATI)




Rasanya bagi pandangan aku, masing-masing ada sudut Positive dan negative nya

BAGI aku La




Kalau ada Gf

positive




Hati aku senang, sebab dapat membuLi dan ada juga tempat aku untuk berkasih sayang , lagi-lagi manja-manja ( Bukan manja sampai hehem hehem hehem ahhh)

and then, bila ada Gf ni, sekuraNG kURANG nya ada jugak teman yang speciaL, org yg sentiasa care,manja,garang,selalu nasihat dan sayang kita... hurmm




Negative




macam biasa la,, mesti ada Gaduh-gaduh, dan yang pasti, hati selalu kurang senang.sebab asyik-asyik ingat Gf yg tersayang, lagi-lagi Naluri hati yg kurang baik dalam diri maka timbuLnya perasaan cemburu dan berprasangka yang buruk.. sebab kepercayaan dalam perhubungan tu kurang.

dan kalau Nafsu tidak terkawal, maka berlakunya ketelanjuran dalam hubungan.. mean is mesti ada SEKS dalam perhubungan.. tu yang BURUKnya tu.. fuhhhh... Sedap-sedap duLu nyesal-nyesal Kemudian..memang teruk




Kalau tiada Gf pulak

Positive




SELALU Gembira dengan KAWAN-KAWAN dan hidup merasa BEBAS.. Yearhhh

kalau membuat pilihan untuk sesuatu perkara tu, cuma ikut kan kata hati dan kata minda.. kekadang minta pendapat kawan atau keluarga.. haahaha.. best kan..

dan yang paling best lagi, bab-bab tidur lambat, makan , dan juga aktiviti semua ikut suka hati.. TIADA LARANG owhhh..

contoh nya MAIN FUTSAL, LEPAK , dan JALAN dengan KAWAN PEREMPUAN

hahahahaha syOk Nyaaaaaa




Negative




Mesti ada sifat sedih bila tengok kawan yang ada Gf lalu tengok diri sendiri... hahahaa

sedih beb sebab Lonely

Kekadang rasa diri tu seperti useless.. sehingga kan tiada keyakinan diri langsung untuk menegur seseorang wanita.. yaaa. begitu la aku, lagi-lagi dengan perangai yang lebih suka berkawan aku ni sehinggakan aku sendiri pun tidak pandai macam mana mau ambik hati Pompuan..

yang lagi menyedihkan, apabila rindu dengan segala kenangan lama dengan bekas Gf.. ahhhh part tu paling aku benci sebenarnya.

selain itu, kadang-kadang rasa jeles dengan kawan yang ada Gf ni, ya ah.. sebab dia ada orang yg sayang.. Kita ni Pulak.. hurmmm KnockOuT ..







Hurmmmmmm




aku fikir2 kan balik la ya.. kenapa aku mesti mengalami Proses kekecewaan berkali kali? adakah aku seorang yang Bodoh atau pun memang tidak layak untuk bercinta?? kalau mau dicakap aku ni PLAYBOY memang mustahiL, sebab aku selalu ingatkan kawan aku agar jangan mainkan perasaan wanita/Lelaki., x kan aku pulak yg memesan tapi aku yang membuat.. TIDAK akan.. Aku sendiri sudah rasa macam mana kecewaNya di PERMAINkan.. so aku faham feeLing orang yg dikecewakan Ni.. hahahaha




Mengikut pemerhatian aku

AKU LEBIH BAHAGIA JIKA SINGLE sebenarnya, walaupun aku berusaha untuk HILANGkan TRAUMA aku , tapi aku betul-betul rasa bebas dan juga gembira di samping KELUARGA,KAWAN-KAWAN yg di sayangi. sebab mereka selalu berkongsi kegembiraan. yaaa.. syukur alhamdulillah.

aku selalu ingatkan diri agar ini semua adalah UJIAN bagi ku dan ada manusia yang menerima ujian yg lebih berat daripadaku.. so aku kena TABAH dan sabar

aku tidak boleh cakap yang aku akan tetap FOREVER ALONE,kerana aku tidak tahu kejadian ESOK HARI

tetapi apa yang aku boleh cakap aku rasa senang Bila SINGLE begini, kerana bukan senang untuk aku biasakan diri menjadi single ni..

memakan masa 2 TAHUN LEBIH , dan selama dua tahun LEBIH tu berganti-ganti pompuan jadi Gf aku, dan aku sebenarnya cumalah BONEKA PENTAS DUNIA bagi mereka, so aku teruskan dengan study aku untuk menjadi orang SINGLE, syukur alhamdulillah aku sudah biasa dengan kehidupan begini.




Mungkin hari ini aku cuma seorang LELAKI yang keseorangan..tapi esok Lusa siapa tahu aku mungkin jadi seorang LELAKI yang bergelar Huby?abang?atau pun sayang?? hahahaha MungkinLaaaa

dush




"Today after yesterday before tomorrow i will ready for you my future someone "




Dengan DOA dan HARAPAN

amin

2 comments:

  1. dapat calon terus ajak nikah. senang.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah.. kalo tidak kena reject oleh wali bakaL calon tu.. HurayH laa.. hehehehe

      Delete