Sunday, May 12, 2013

Ramai ah sambut hari IBU.. betul ka jugak tu ? atau sengaja mau kasih meriah HARI ibu tu.. hahahah

Yuhu 
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng
assalamualaikum

Hari ibu harus di kenang setiap tahu?? ehh Bukan hari ibu ni harus di kenang setiap hari ka? sebab ibu kan ratu hati Ku.. 
uisehhh

hahahaha 
bagi aku hari ibu yang disambut setiap tahun tu semua mengarut betuL la
sebab aku hari2 dengan ibu aku,walaupun aku tidak tunjukkan kasih sayang aku kepada ibu aku di depan mata nya sendir, tapi aku sentiasa tengok dia, aku dengar cakap dia, aku jaga keselamatan dia.buktinya..

aku selalu ikut ibu aku kalau berjalan, x kira aku sibuk macam mana pun aku sanggup batalkan aktiviti aku, aku tidak lagi melawan cakao ibu aku, kalau dulu dia suru aku pegi buang sampah, aku terus mengamuk, tapi hari ini syukur alhamdulillah aku x payah di suruh pun memang sudah buat.
lepas tu kalau ibu aku pegi outstation dengan bapak aku, aku selalu call n say " mama jangan lupa makan"

so untuk apa aku buat sambutan hari ibu setahun sekali kalau aku should buat hari ibu ku dengan sedikit ringan beban nya hari-hari

aku sayang Ibu aku walaupun ibu aku x tahu aku sayang dia sangat-sangat
walaupun aku ni jenis kuat melawan dan keras kepala, tapi tidak semestinya aku benci orang yg melahirkan aku...

amin

semoga mama kekal ceria dan sentiasa marah-marah aku walaupun time tu aku sempat bergurau
hahahaha
amin


sayang mama

No comments:

Post a Comment