Monday, May 6, 2013

Kenapa Mesti aku???

Yuhu
auchak
assalamualaikum

fuhhhhh
4 dan 5 Hb 6 2013

betuL-betul malang ehhh

KENAPA MESTI AKU??? 

semua ni berpunca dari exgf aku dari sarawak, kenapalah dia masih lagi mahu berhubung dengan aku walaupun sudah ada Bf, aku heran la .. sudah aku pesan berkali kali agar jangan cari aku lagi, tapi masih keras kepala juga, sekarang tengok apa sudah jadi?? Bf dia sendiri mengamuk dengan aku dan berfikiran yang aku kejar girLfriend dia.. WHAT THE FUCK !!

malang betuL nasib eh.. mahu tidak mahu terpaksa jugak aku mengalah dan minta maaf, kalau sekali i dont care.. ini mau dua kali , bf dia ni pun shit jugak.. kenapa x pandai tanya dulu.. terus-terus jak booM orang. tolonglah.. ITU BEKAS AKU, so janganLah mau trip caring .. tiada FaedahNya pun mau tunjuk kan depan orang yang dia sayang dengan gf nya kalau Gf dia sanggup cari aku hanya untuk meluah yang Bf dia langsung tidak peduLi kan dia 

serius, aku betul-betul tension la, sebab macam aku ni menganggu hubungan orang pulak, sedangkan aku tidak tahu apa-apa dan tiada berniat pun mau ganggu hubungan orang, sudah menjadi sikap aku yang sentiasa melayan orang walaupun orang tu aku benci, tapi itu bukan alasan aku untuk tidak bertegur dengan orang, tapi kenapalah bf dia tu x pandai faham langsung.. 

betul-betul menyesal jugak aku masih boleh anggap exgf aku ni sebagai kawan. kalaulah aku tahu begini kejadian nya. better aku Maki hamun dia supaya dia benci aku untuk seumur Hidup 

dush

dua hari aku di isi dengan hari-hari yang penuh menyakitkan, mau tell perkara ni dengan kawan-kawan pun memang tidak semua mau mendengar, cuma 2 atau 3 orang ja.. hohoho

hope perkara ni jadi pengajaran yang besar bagi aku dan lebih berhati hati untuk bergaul dengan orang

AMIN !!

No comments:

Post a Comment