Saturday, May 4, 2013

Di mana SILAP aku selama ini?

yuhu
auchak
auchak
auchak
 jeng  jeng jeng
assalamulaikum

di mana silap aku selama ini? 
SILAP AKU KERANA MENYINTAI KAU.

uisehhhh
ayat ka juga tu...

hurmmmm

sukar di nafikan bagi golongan yang putus cinta ni memang akan mengalami fasa kekecewaan yang begitu mendalam, namun jika tidak berusaha untuk melawan kata hati mungkin boleh mati atau hanyut di makan bumi
MUNGKIN

sebenarnya sudah dari awal sewaktu di alam percintaan lagi kita sudah tahu yang risiko di ambil memang BESAR dan siap sedia untuk menangungnya bila sudah sampai ke tahap tangisan air mata tak berlagu.. ( jawabNya sedih sampai jumpa yg lain laa)

hurmmm

kenapa?kenapa?dan kenapa harus bersedih?? 

sebenarnya PATUT la juga, sebab soal hati memang manusia Lemah pun, buktinya.. manusia mana yang tidak sedih kalau hatinya di sakiti atau pun di lukai.. ehhh mcm sama ja tu.

hurmmm 
kesilapan utama aku dulu, aku terlalu menyayangi bekas kekasih sehingga aku Lupa yang aku Hidup di atas jalan sendiri, bukan atas jalan dia.. oleh sebab itu , bila aku putus ja. aku terus DOWN tahap Otromen.. dushh 
Tidak patut sebenarnya.. mengambil masa yang lama untuk aku sedar kesilapan aku dan segala kejadian berlaku... Hampir dua tahun aku berusaha untuk menerima keadaan ... 
banyak orang aku tengok apabila kecewa jaaaa.. wajib untuk mereka tidak dapat menerima kenyataan..
aku faham keadaan mereka.. tapi demi menjaga hati. lebih baik buat tidak faham.. sebab ayat yang keluar dari mulut mereka 
" kau tidak faham, sebab bukan kau yg rasa" 
tapi kalau mereka rasa apa yang aku rasa, maybe boleh bunuh diri .. 
sebab masalah yang dorang hadapi tidak seberat masalah orang Lain.. begitu juga dengan diri aku.. setiap masalah yang aku hadapi, sentiasa aku mengambiL tahu masalah orang lain supaya aku sedar yang masalah orang lebih berat daripada masalah aku sendiri.. 
salah satu faktor kenapa aku harus berusaha untuk berdiri kalau aku jatuh


Bila ja putus cinta, mesti segala kenangan indah susah untuk padam dari memori.. kerana apa?? k
kerana

Minda mengawal fikiran. tapi Hati mengawal segalaNya jika tidak di cegah melalui perbuatan.. 
itulah Hati.. Bukan senang untuk di baca mcm Blog

Mungkin amat sukar seseorang melupakan seseorang yang mereka sayang, tapi jangan Lupa. setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. sebab itu kita haruslah redha , tabah , dan sabar setiap apa perkara yang mendatang..kerana itu adalah UJIAN yang di berikan kepada kita oleh ALLAH S.W.T 

( Dengan doa dan harapan)
Biarlah aku HINA di mata Orang asaLkan dorang tidak HINA di mata AKU 

SEKIAN

No comments:

Post a Comment