Sunday, September 1, 2013

Bulan 9 adalah Bulan kelahiran pendekar Yaksa

Yuhu
auchak
auchak
auchak
 jeng jeng jeng
dush


Bulan september adalah Bulan ku

ya!!!!

aku lahir bulan 9 dan aku bangga lahir bulan 9
hahahahaha
dush

nampak gaya nya 28 hari lagi umur ku 21 tahun, semakin matang (Konon) 

disebabkan bulan ni bulan september, maka aku kena buat perancangan aktiviti la 
untuk hari kelahiran aku di 28 september ni.

Mulai esok aku kena simpan duit sampailah 28 nanti,
sebab aku mau jalan ke Luar daripada K.K. , untuk menyambut hari kelahiran aku.
mungkin aku pergi ke LABUAN ka, just for 1 DAY mungkin.
hahahah.. BfdayBoy la KOnon... DUSHH

apa-apa pun, aku harap hari kelahiran aku nanti adalah hari yang penuh dengan senyuman dan kesyukuran.
ya la, alangkah bersyukurkan sebab masih di panjangkan umur.


Bulan : september 
Bintang : Libra 


Jenis darah : A 


4 comments:

  1. Replies
    1. Alaaaa.. awaL betuL jugak tu bro syed.. hehe tapi terima kasih la sebab jadi orang 1st .. hahaha

      Delete
  2. Jeng Jeng ! Same pulak , bulan ni bulan kelahiran Aku ! Seppp sikit !

    ReplyDelete