Wednesday, September 4, 2013

Bulan September aku mahu belajar jadi MATANG ( konon)

Yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng
dush

Bulan september aku akan belajar menjadi MATANG
dush
cakap pasaL matang ni, budak macam aku ni la yang paling benci dengan kematangan.
walau bagai mana pun jawabnya aku kena belajar untuk jadi matang jugak, 
macam mana?? 

aku akan kurangkan bercakap, dengan izin kalau berjayaLah..
lagi-lagi sekarang tahap emosi kemarahan aku ni belum lagi berkurangan.
Mood masih mau marah-marah, tapi syukur alhamdulillah
aku kurangkan mood marah-marah aku dengan tengok video lawak, dan sebelum tidur aku pergi ambik air wudhu.
ternyata berkesan. 
tapi mood tu still tetap datang jugak keesokan harinya. 

bercerita tentang september... bfday exgf pun sudah hampir dekat.
aku masih binggung lagi, perLukah aku bagi ucapan untuk dia atau tidak,
sebab kalau aku bagi ucapan, mesti haL jadi lain punya. sebab aku x mau dia berfikiran yang aku berusaha untuk mendapatkan dia semula hanya di sebabkan aku cuma berniat untuk memberi ucapan 
selamat ulang tahun. haikxxx.. 
lagi-lagi sekarang aku ni jenis yang cepat bertukar menjadi HULK. 
maybe di otak terlalu penuh dengan Dosa yang di simpan. 
MUNGKIN

so sebagai pengajaran, jangan terlalu stress dan menyimpan sesuatu di dalam hati.. kelak akan binasa diri macam aku sendiri. hohoh

salam bahagia 

No comments:

Post a Comment