Thursday, October 31, 2013

Di DUNIA dan AKHIRAT aku cuma ada KAMU

Assalamualaikum

Di DUNIA dan AKHIRAT aku cuma ada KAMU 
(RembaT GooGle)

Duduk-duduk tengok Discover ChanneL sempat juga berbual dengan mama selaku Tag team aku dan juga orang yang selalu aku btikam Lidah ( aku tetap tewas kalo btikam lidah dengan ibu sendiri) .. Topik sensasi kami pasaL perkahwinan. Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku naik Bengang terusssss.... Kahwin wo kahwin.. Ya laaa. abang tidak lama lagi sudah mendirikan masjid, yang aku ni jangan cakap masjid, Tiang pun beluM ada.. ( kes-kes pasrah bercinta) hahahaha.. 
cakap pasaL kahwin, ya la.. perkahwinan tu kan alam baru bagi seseorang. zaman berumahtangga dan juga zaman B"keluarga. So, sudah semestinya hidup pun tidak lagi di samping keluarga, maksud aku tidaK 24 jam nampak FAMILY.. ahhhh.. itu macam Laaaaaaaaaaaaaa..

Aku terbayang bayang, macam mana lah kalau aku sudah berumahtangga nanti yaaaa.. mesti sentiasa tatap Muka isteri, then soaL makan pulak, jarangLah makan masakan Ibu ni.. dui~dui~dui~ ..Yang Paling Utama, aku paling takut kalau terjumpa Isteri yang GARANG.. naik TENSION aku, sudah la garang, mau di lawan pun CONFIRM tewas punya, API jumpa API jawabNya LAVA gurung berapi laaaaa.. tapi itu semua hanyalAh bayangan aku, sebab soaL perkahwinan ni, aku sendiri sudah niat yang aku akan berkahwin ketika umur aku 28 tahun. Yearhhhhhhhhhhhhhhhh~~ INI KALI laaaa.. hahahahaha

So, sekarang Umur baru 21 tahun bermakna, aku masih boleh menghabiskan 7 tahun aku untuk dekat dengan family. aku ingin pastikan KESELAMATAN,KESIHATAN,KEGEMBIRAAN,KESEDIHAN dan juga apa-apa AN laaaa.. aku SENDIRI NAMPAK. Selagi mereka ada, selagi ituLah aku gunakan peluang untuk mendekati mereka...SEBAB   MEREKA la HARTA yang paling BERNILAI di DUNIA dan AKHIRAT. sebab tu, kalau macam mana pun aku di MARAH, aku cuma DIAM dan senyum MACAM BUDAK SEWEL ... 

Dushh~~ cakap pasaL Perkahwinan ni, selepas solat subuh tadi, aku tidur macam biasa.. ( Memang waktu aku tidur) . so , aku termimpi yang aku terjumpa dengan Perempuan Garang.. aku sendiri pun kurang pasti apa hubungan kami. tapi yang aku pasti, perempuan tu TARIK RAMBUT aku siap cakap " kau melawan" fuhhhh... aku bangun jaaa.. TERUS MANDI PELUH, kaki pun macam VIBRATE hp NOKIA... apakah ini disebabkan aku TERLUPA MENCUCI KAKI SEBELUM TIDUR??????? .. argh~~

4 comments: