Friday, November 29, 2013

Aku tension

Assalamualaikum

aku tension

Cerita yang ingin di isukan sebenarnya tentang pengguna HI-5 yang mungkin mengalami keadaan PUTUS CINTA . Ya, mungkinLah. dari apa yang aku baca STATUSnya .. 

" Andai TUHAN telah menyusun takdir ku untuk menderita di dunia,berikanLah aku kebahagian di akhirat dan jodohkanLah aku dengan dia di sana"

aKU Pun KENYANG juga dengan bab bab cinta ni,tapi macam banggang juga aku tengok dia buat status begitu,Punca menjadi aku TENSION...

1st : kenapa dia perLu Buat status begitu sedangkan dia kena tahu jalan yang terbaik adalah MOVE ON tapi bukan yakin mengharap yang dia dijodohkan di akhirat kelaK.
2nd : Macam mana pun sikap dann penampilan seseorang, pasti juga akan berdoa kepada allah swt jika dilanda masalah. Tapi BUKAN DI LAMAN SOSIAL, Malaikat x LIKE.
3rd  : macam mana aku x tension ( dengan pengguna HI-5 yg lain) kalau yang di anggap GF tu pun sebenarnya LELAKI.. 

Nguwaaaaaaaaaaaaaaa! Sebagai seorang LELAKI aku turut Tension ~~ 

Apa mau jadi laaaa... mau printscreen pun macam BERAT jari... dush~~  

Dengan Doa dan harapan

semoga di buka kan pintu hati golongan yang suka dengan sama jenis ni.


6 comments:

  1. salam Teto.. apa tu yg HI-5? tak paham..=____= Cinta terpesong sampai syurga pun memang la tak jadi. dpt murka ada ler..moga diberikan hidayah golongan yg sebegini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam.. HI-5 tu laman sosial jugak.. tpi lebih lebih Open laaaaa.... n mcm2 di situ.http://kisahhidupteto.blogspot.com/2013/08/pelik-bin-ajaib-pengguna-laman-sosial.html ada d entri ni.. . hohohoh.. ya, betuL tu... smoga diberikan hidayah.. amin..

      Delete
  2. follow awak http://keranaakumalu.blogspot.com/2013/12/giveaway-akhir-tahun-2013-djh.html

    ReplyDelete
  3. don be tension2 erk..hihi...im folow here

    ReplyDelete