Friday, November 8, 2013

Hujan

Assalamualaikum

HUJAN 

Yuhu !! sekitar jam 6.++ tadi, hujan kuat melanda kawasan rumah aku dan juga tempat-tempat di timpa Hujan yang sama. So, hujan pun turun dengan semangatnya, hati ku pun terikut senang dan juga mood bahagia....sebab hujan ni banyak kelebihan aku dengar.. aku dengar laaaaaa... lagi pun hujan juga kan salah satu rahmat yang diberikan kepada manusia dan penduduk bumi. tapi bagi yang melanggan astro tu sudah semestinya la Mengutuk habis astro ni.. sebab LINE X CLEAR ... isk3~~~ 

diceritakan sewaktu hujan, aku pun SMS ( short message service ) Kepada seorang kawan baik.. yaa, memang dia baik. aku sms kawan baik aku ni, aku tulis " HUJAN" dan selepas itu dia membalas sms aku dan bertulis " Allahumasoiban nafian" di suruh baca dua kali. dan dia beritahu bahawa itu adalah doa HUJAN. fuhhhhhhhhhh!!!!!  Syukur alhamdulillah.. DAPAT STUDY benda baru lagi.. amin~~ 

pertama kali ada orang yang sudi kongsi ilmu doa Ketika Hujan ni.semoga dapat belajar banyak perkara lagi lepas ni. selepas jam 9.++ aku pun balik ke rumah dan terus periksa di Google tentang DOA tersebut. dan hasiL nya .... 


Terima kasih buat kawan aku yang COMEL sebab berikan Ilmu yang baru buat ku walaupun hanya sekadar sepotong AYAT ... ARIGATOU !! hAIK!HAIK!HAIK!! 

8 comments:

  1. hujan memang satu rahmat.. fuh sejuk boleh terus tarik selimut tidooooo..hehe
    asal ko jgn main hujan ar Teto kang x pasal2 demam lak..hoho :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul3~~~ main Hujan?? x la main.. cuma berlari-lari waktu hujan siap nyanyi lagu DiL to pagaL hey..hahah

      Delete
  2. Alhamdulillah...tq4 sharing jugak teto ^_^
    Baru tau jugak
    *my bad

    ReplyDelete
    Replies
    1. x apa.. sama2 kita kongsi ilmu yg baru tahu.. heheheh, aku pun baru juga tahu ni..

      Delete
  3. Replies
    1. BetuL tu.. eheheh..aku setuju.. n aku pun baru tahu.. hehe

      Delete
  4. muja pun dapat ilmu baru daripada entry ni,,, subhanallah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya muja... sama2 kita belajar ilmu yg baru.. hehehehe

      Delete