Thursday, November 7, 2013

Love You Mr Arrogant

Assalamualaikum
dush

(Rembat Google)

Love You Mr Arrogant 
Drama ni memang Power la beb, Macik, kakak, adik, dan seangkatan dengannya sanggup set alarm jam 7 semata-mata untuk menonton drama ni. aku sendiri pun siap jadi tukang download drama ni... BaikLah. memang syok juga drama ni ( tengok hasiL download sendiri, diyakini tiada IKLAN beb !) 

drama yang mempunyai 26 episod, dan tadi adalah episod terakhir, aku sendiri tidak tahu apa kejadian. sebab aku pergi ke tempat kawan bantu kemas bundle. tapi disebabkan drama tu, di laman sosiaL jadi kecoh di Buatnya, di facebook,twitter mahupun laman yang lain, mesti ada mennulis pasaL drama ni. dushhhh.

memang HEBAT la siapa penulis NOVEL nya ni.. SLUTE !!!!  so, lepas ni mesti ramai lagi penulis novel yang bersemangat untuk menghasilkan karya-karya yang boleh membuatkan ramai pengarah di malaysia ni menceritakan hasiL mereka melalui lakonan. maka industri di malaysia pun setaraf dengan dunia luar. hebat!

Ni la kesan drama handalan tv 3 ni
Twitter
 

Facebook 


JIKA AKU MENJADI.........
KalauLah aku seorang penulis NOVEL alangkah bangganya diri kalau noveL di dramakan... namun apakan daya.. E TALING dan E PEPET saja aku sudah biuL .. inikan lagi Tatabahasa yang sempurna harus di gunakan dalam penulisan NOVEL .. haikxxxx.. 




No comments:

Post a Comment