Thursday, November 7, 2013

Tak sedap fikiran

Assalamualaikum
dush
selamat melakar peta bagi yang sedang tidur dan selamat malam laaaa

selalu orang x sedap badan, tapi aku x sedap fikiran.

Sedap-sedap aku melayan lagu Mawi ft Akhil hay yg bertajuk hamba mu sambiL-sambiL terjah bLog orang, tetiba aku dapat satu panggilan maut daripada mantan kekasih hati intan payung canopy khemah dan juga bumbung aku. waaaaaaaa.. Boleh laa.. hati senang jugak sikit. sebab walaupun sudah lama berpisah, tapi aku sudah redha dengan segala kejadian.ahhh Boleh percaya ka juga ayat aku ni?? hahahaha

so diceritakan apa yang menjadikan fikiran aku x sedap sekarang, dia membuat panggilan dengan nada yang sedih dan juga tension. fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. aku ni yang lagi tension tahap otromen pun dengan slumbernya membuat suara CUTE dan bertanya " KENAPA KAU?" so, di ceritakan la tentang masalah jiwanya dan juga perhubungan nya dengan kekasih baru. Yang pasti dalam perbualan kami yang singkat, dia menceritakan rindunya terhadap bekas kekasihnya yang **&@#&@ aku malas mau tulis. 
hurmmm .. 

sebenarnya aku teringin sangat mau beritahu dia bahawa " CUKUPlah" kalau lah boleh aku bersuara agar dia berubah dan lebih baik mendekatkan diri dengan tuhan daripada mendekatkan diri dengan seseorang yang di gelar BUAYAFRIEND ( Boyfriend) alangkah gembiranya aku. tapi apakan daya, aku sendiri masih belum lengkap.mungkin juga nasihat aku di dengar tapi tidak di aplikasi kan??.. maklumLah.. soaL agama ni, jarang aku bersuara, sebab aku sendiri masih belajar..sebab tu nasihat yang melibatkan perasaan saja yang aku berani sampaikan..

Walaupun sudah bergelar bekas, tapi menipuLah kalo hati x sayang walaupun 1%, lagi-lagi sayang sebagai teman. apa pun semoga dia tetap menjadi seorang wanita yang tabah dan juga semoga diberikan hidayah oleh allah agar segeraLah sedar dan ingin mengambiL langkah untuk berubah menjadi seorang wanita yang di segani..AMIN ... 
Im worry because im care 

( memang kalau MUET band 1,begituLah ayat) 

No comments:

Post a Comment