Friday, November 22, 2013

Sampai Bila ???

Assalamualaikum

Salam Jumaat 

Duduk-duduk online sambiL melawat facebook pengguna, aku pun sempat singgah ke facebook mantan kekasih..ketika itu baru aku fahan kenapa aku dapat 2 Missed call dari dia. SEKALI LAGI ??, apa mau jadi lah dengan Hubungan kamu dua ni yaaa.. asyik gaduh gaduh dan gaduh..... tengok dari status FB nya ja aku sudah faham apa yang dia mau sampaikan.. hurmmm.. 

tapi dalam isu ni, masalahnya adalah DIRI AKU.Sudah bertahun aku berusaha untuk Move On. tapi kekadang tembok kesabaran aku makin kian runtuh.sebagai Buktinya, kalau dia ada masalah ja, dia call aku  and then mesti dalam hati aku Kutuk dia, sampai pernah dalam hati aku bercakap " apa kau rasa?? oren??" padahaL kalau di fikirkan, aku langsung tidak menyimpan dendam atau pun niat untuk membalas dendam.tapi aku sendiri hairan dengan keadaan sekarang ni. dush~~

Persoalan dalam diri , SAMPAI BILA?? sampai bila untuk aku berperangai begini. sedangkan aku sedang belajar macam mana  jadikan diri untuk sentiasa menjadi positive. Namun hasiLnya macam lebih ke arah negative. dush~

Banyak perkara yang aku takut dalam hidup aku sebenarnya, tapi aku anggap itu semuaNya masih boleh diatasi, cuma satu perkara yang aku lebih takutkan.Iaitu DIRI AKU SENDIRI.sebab aku sendiri tidak tahu macam mana untuk atasiNya.. PersoalanNya SAMPAI BILA??? 

1 comment: