Monday, November 18, 2013

Mulai ESOK

Assalamualaikum
dush

Assalamualaikum,ingin ku taip tentang esok sebenarnya tentang FACEBOOK. yaaaa tentang facebook.tahun demi tahun aku main facebook, dapat cinta di facebook,dapat derita di facebook dan juga dapat kawan-kawan di facebook. maka dengan ini aku pun terfikir untuk melakukan sesuatu yang baru di FACEBOOK.. yaaaaa.. FACEBOOK .. dush~~

Mulai esok, SEGALA PAGE BLOGGER dan juga AKAUN facebook BLOGGER aku akan add.sebab aku ingin jadikan facebook aku sebagai kawan rangaikan Blog. heheheh.. maksudnya,lebih banyak kawan-kawan blogger di Facebook aku berbanding Budak-Budak Hot Yg MintaK like dan juga budak-budak selalu tulis "SINGLE KITA GENG" ( macam mau bagi penampar saja) . 

 Mulai esok, semua Page-page blogger yg ada di facebook aku akan Like ( siapa yang sudi memberi) dan juga aku add ( siapa yang sudi approve) .. sebab aku ingin kan sesuatu perubahan. hehehehe.. 

3 comments: