Sunday, May 28, 2023

Kita buat balik

Assalamualaikum


Buat balik.Macam mana hati sudah sakit,kepala serabut,kita turun semua tu,hilangkan semua tu.

Ya boleh,insha allah.Sudah juga kasih "FullBlast" kan,kita jangan lama-lama.Sebab lama kita biar,nanti makin tiada faedah.Orang senang ja akan hancurkan segala usaha kita.Sebab orang memang tidak mahu tengok kita gembira atau pun senang pun.Buatlah terbaik macam mana pun dan selama mana pun,kalau orang mahu hancurkan,hanya sekelip mata dia muncul.Begitulah tu ceritanya.


Mungkin macam nampak bodoh kan,lepas penat-penat cuba kasih tenangkan hati dan fikiran tetapi tiba-tiba kusut balik oleh orang,lepas tu ulang semula.Tapi itulah yang terbaik.Buat balik ja.Biarlah orang tidak faham,asalkan hati kita faham apa yang cuba kita buat.Tiada orang mahu sedih lama-lama,down lama-lama.Tiada orang mahu begitu.


Boleh buat.Kita boleh buat insha allah kita berusaha buat.


Abaikan manusia-manusia yang suka ganggu mental ni,tidak akan membantu pun.Kita abaikan saja mereka.Sebab bercakap tu senang,dan menghukum itu mudah.Ini dunia,kita kena sabar saja.

Buat balik 



 "Semua post dibuat untuk diri sendiri atas tujuan motivasi diri sendiri,Tiada kaitan atau di tuju kan kepada sesiapa selain diri sendiri"

No comments:

Post a Comment