Monday, November 21, 2011

kau tenang saja

yuhu
auchak
auchak
auchak

power rangers!!

dush

paper pertama sudah selesai
iaitu pengajian am
seksa jugak my heart menjwab nya eh
dush

bahagian A,B,C syukur alhamdulillah aku dapat jawab
tapi soalan bahagian E aku tidak yakin pulak
manakala soalan bahagian D tergantung pulak aku buat
mampus la jawab nya

memang kecewa la kunuk sebab tidak dapat menjawab dengan sempurna
tapi harus di ingat
ini baru 1st day
so its so stupid if mau nyesal mcm babi gila
huahuahua
aku akan fikir kan cara lain tuk kasih up markah pengajian am ku
paper 1 kan ada lagi
huahuahua

sabar dan terus sabar

kau TENANG SAJA

insyallah lusa ni paper bahasa melayu
memang rosak merosak la bahasa ni
huahuahua
apa-apa pun kau tenang saja

dengan doa dan harapan semoga aku terus sabar dan brusaha mencari jalan yang mampu di fikirkan utuk berjuang pada bulan ini
semangat!!!
huhak!!
amin!!!


No comments:

Post a Comment