Friday, November 25, 2011

Rindu

yuhu
auchak
dush
dush
dush

hurm
RINDU 
hurm
tidak tahu kenapa aku rindu ma ex aku
ex aku yang mana 1??
EX AKU yang baru ni
si nazila
huahuahuahuahua
dush
 hurm
maybe aku yang bodoh sebab gagal buat dia feel ma aku
dush
memang malangkan nasib

hurm
aku pun tidak tahu kenapa aku gembira kalau bersama dia ni
adesss
argh!!!
bangang betul perasaan aku ni
huhuh
hurm
teringat lak aku di zaman-zaman aku bercouple dulu
hurm

but apa leh buat  hati orang tidak boleh di paksa kan
apa yang mampu aku buat cuma merindui orang yang aku mulai sayang tapi tergantung di persimpangan
hohoho
dush

malang betul kan nasib 
mungkin ini sebab nya aku jahat atau tidak se hensem lelaki lain
dush
but aku kena tetap bersyukur dengan apa ada nya
hurm
semoga aku sentiasa bersabar dan tabah menghadapi cabaran seterusnya

dengan doa dan harapan semoga si nazila sentiasa gembira di samping orang yang dia sayangi
amin

No comments:

Post a Comment