Friday, January 18, 2013

About Gadis yang ku MinaT

Yuhu
auchak
auchak
auchak
jeng jeng jeng 
assalamualaikum
hehehehe
hurmmm

this entri i tell about the women 
uisehhhhh
speaking la konon..
hahaha
hurmmmm
cerita tentang wanita yang aku minat
hehehehehe
chak!
chak!
chak!!
( MACAM LA KAMU TIDAK PERNAH MINAT SESIAPA)

hurmmm
sebenarnya, gadis ni aku sudah minat dari dulu,
1st aku nampak dia, aku sudah tertarik dengan nya,.. kalo di fikirkan secara Luaran.. ini di sebabkan NAFSU, tapi bagi aku ini bukan nafsu sebenarya.. sebab bila aku nampak jak pompuan ni.. HATI ku mulai senang.. dont know why become like this.. 
uisehhh.. 
hahahaha
hurmmm

betul la jugak, kalau just minat jak tapi tiada usaha, memang tiada guna juga kan..
tapi ni la masalah utama ni kalau Muka x HENSEM.. hahaha
rasa takut tu ada, MALU lagi ahhh..
tapi memang serius aku masih lagi berminat dengan Perempuan ni..
dushhh
TIDAK PAYAH LA MENTION nama dia..
biar la menjadi rahsia di hati..
hahahahaha
aku sudah pernah Minta Number HP dia, tapi dia just say " nanti la aku bagi"
kalau ikutkan fikiran aku..
MEMANG X MAU BAGI..
hehehe
so bermakna GAGAL la tu..
aku pun x suka PAKSA orang, so diam2 jak laaa
( padahaL tahan KUYAK.. hahaha)

syukur alhamdulillah ah jugak, walaupun sudah sekian lama kekecewaan memendam rasa, akhirnya aku masih ada juga perasaan dengan orang.. Ya.. SYUKUR ALHAMDULILLAH..
Tapi tu ahhh.. just sekadar menjadi pemuja rahsia jaaaa..
if betul ah aku di izinkan untuk mengenal dia.. memang aku dapat kenal dia juga.. tapi apa boleh buat.. saat itu belum ada
so masih belum di izinkan lagi la tuuu
hehehhe

waaaaaaaaaaaa

kalau la aku dapat kenal dia, maybe aku lah salah seorang manusia paling beruntung kan. hehehe
itu pun if aku ada rezeki, kalau tiada.. macam biasa laaa
always be forever alone then move on with happy Life..
hehehehe..
sebelum tidur selalu juga aku berdoa, salah satu doa  aku agar di temukan dengan perempuan yang boleh buat hati ku senang tanpa bersuara, aku rasa dia la Perempuan itu, tapi aku terfikir juga... adakah aku dapat peluang untuk mendekatinya?? lagi-lagi dalam doa aku, jika aku tidak menemukan wanita yang baik, tolong tabahkan aku untuk melalui hari yang baru di esok pagi.. hurmmm

kalau ikutkan hati.. macam mau ja aku jumpa budak tu, then aku teriak " AKU MINAT KAU" 
tapi aku betul2 rasa MALU..
hahahhaa
KALAU la aku anak JUTAWAN, tidk perlu la jumpa dia. jumpa ibubapa dia terus.. then ajak kahwin.. 
hahahaha

I hope perasaan suka aku dengan ni budak terus kuat, sebab budak ni boleh memberikan aku inspirasi dan semangat yang baru...
amin...
I HOPE SO


2 comments:

  1. wow...
    ist time jmpe entri mcm ni..
    hope ade peluang untuk kenali girl tu dgn lebih lagi.
    amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya.. harap2 laa. amin,, bukan senang untuk aku ada perasaan suka tahap otromen dgn perempuan ni setelah berkali kali Hampa.... hahaha

      Delete